Obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky
Vážení zákazníci a obchodní partneři
1) Obchodní vztah mezi prodávajícím a zákazníkem se řídí platnými obchodními zákony ČR.
2) Zboží zakoupené v našem e-shopu odesíláme do dvou dnů od přijetí objednávky, kurýrní službou DPD, kdy den svozu Vaší objednávky od Nás musíme nahlásit přpravci jeden den předem. Tedy, objednávky přijaté například ve večerních hodinách mnohdy ještě stihneme kurýrovi nahlásit a ten je druhý den vyzvedne a následující den Vám doručí ale není to již standartní a může se stát, že v tomto případě bude objednávka u Nás kurýrem vyzvednuta ne den následující po Vaší objednávce ale až den další.
Ceny přepravného jsou platné pouze pro objednávky do ČR a na Slovensko. Do dalších zemí jsou zpoplatněny po vzájemné dohodě kupujícího i prodávajícího. V případě objednání zboží do zahraničí je objednávka závazná až po vzájemné dohodě o ceně dopravy. Obvyklý postup je objednání zboží v našem e-shopu, následně zákazníka kontaktujeme a domluvíme možnosti zaslání.
3) Zákazník má právo odstoupit od smoluvy k zakoupenému zboží do 14 dnů bez uvedení důvodu. Tato lhůta začíná běžet dnem převzetí zboží. Prodejce má 30. denní lhůtu na vrácení peněz. Přepravné v případě odstoupení od smlouvy prodávající nevrací. To je třeba vyžadovat na přepravní splečnosti, jelikož Jí bylo poštovné, na základě objednávky této přepravy kupujícím zaplaceno a služba přepravy využita. Přepravní solečnost Nám poplatek za provedenou službu přepravy na základě odstopupení od smlouvy zákazníkem, bohužel-a pochopitelně, nevrátí.
Před zasláním zboží zpět nás, prosím vždy kontaktujte, abychom domluvili nejvhodnější způsob doručení zboží.
4) V případě odstoupení od smlouvy je podmínkou vrácení zboží v nepoužitém a především nepoškozeném stavu. V případě jakéhokoliv poškození zboží nebude odstoupení od smlouvy prodávajícím akceptováno, jelikož prodejem použitého zboží se nezabýváme.
5) Reklamace jsou vyřizovány dle platných zákonů ČR do 30 dnů od fyzického přijetí zboží prodávajícím.
V případě reklamace Nás vždy nejdříve kontaktujte, abychom domluvili nejvhodnější provedení reklamace.
Neodesílejte, prosím reklamované zboží bez předchozí domluvy o provedení reklamace. Je to proto, abychom vždy situaci vyřešili pro Vás co nejvhodnějším způsobem.
Předmětem reklamace nejsou závady vzniklé mechanickým poškozením nebo vzniklé nesprávným používáním.
Předmětem reklamace jsou výrobní vady nového zboží, nikoliv však poškození zboží vzniklá užíváním.
Rád bych Vás, Vážený zákazníku informoval, že vaše dodací a fakturační údaje které uvadíte při vyplnění objednávky jsou údaji nezbytnými pro uzavření kupní smlouvy. Bez nich nevím, kdo si zboží objednal, kam jej mám poslat a kdo jej zaplatí. Tyto údaje nebudou žádným dalším způsobem zpracovávány a předávány dalším stranám. Jsou uloženy v zaheslovaném uživatelském rozhraní administrace webu z důvodu evidence.
Fakturační adresa obchodníka:
Pavel Chamalidis
Přepeře 206, Přepeře, 512 61
IČ:70168377, DIČ:CZ8007043451